klik klik,,,, so sweet,,, ase nak cubit jer pipi tu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Sunday, December 9, 2012

Harga Alpha Lipid SD2 Yang Murah Di Pasaran?

Mawar nak beri nasihat kepada bakal pengguna Alpha Lipid SD2 yang masih tercari-cari harga bagi produk pelangsingan terhangat ini. Jika anda terjumpa penjual/ pengedar yang menjual ALSD2 ini pada harga yang murah dan di bawah harga pasaran, anda jangan tertipu!

Kalau anda ingin tahu harga pasaran bagi produk pengurusan badan Alpha Lipid SD2 adalah RM180 (harga 1 tin bukan ahli). Tetapi, jika anda menjadi ahli di mana anda hanya perlu mendaftar sekali sahaja untuk seumur hidup, anda akan menikmati diskaun ahli sebanyak RM30 untuk setiap tin ALSD2. Ini bermakna anda mendapat harga RM150 sahaja untuk 1 tin ALSD2. Namun begitu, terdapat penjual dan pengedar yang menjual pada harga yang tidak munasabah iaitu pada paras harga bawah RM150. Ini sama sekali tidak mungkin berlaku kerana sebagai pengedar yang sudah lama sekalipun, anda sekali-kali tidak akan mendapat harga modal di bawah paras tersebut.  Jadi hanya ada satu sahaja kemungkinan iaitu produk Alpha Lipid SD2 tersebut adalah tiruan!

Apakah perbezaan yang boleh anda lihat antara kedua-dua tin Alpha Lipid SD2 di atas?
Sebelah kiri: Tiruan, Kanan: Tulen



Produk tiruan ALSD2 ini boleh membawa kesan buruk kepada kesihatan anda. Malahan, pihak syarikat juga tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda ditimpa kecelakaan jika menggunakan produk tiruan Alpha Lipid SD2 ini. Anda boleh rujuk artikel berkenaan peringatan syarikat New Image terhadap perkara ini di dalam Utusan Malaysia di bawah :
 
Anda ada terbaca Utusan Malaysia pada 23 Ogos yang lepas? Pihak syarikat NZ New Image Sdn. Bhd. telah memberi peringatan kepada kita semua tentang wujudnya produk tiruan Alpha Lipid Slim Diet 2.

Anda perlu memeriksa batch code, manufacturing date dan barcode di bawah setiap tin Alpha Lipid SD2 yang anda beli. Jadi, saya harap anda tidak tertipu dengan produk tiruan ALSD2 yang terdapat di pasaran. Pastikan anda mendapatkannya daripada pengedar yang bertauliah seperti saya sahaja.
Walaupun anda nak kurus dengan cepat, jangan sampai anda pula yang menjadi mangsa!

Berikut ialah gambar keratan akhbar daripada Utusan Malaysia:
 
 
 
Oleh itu, jangan kerana mahu berjimat sedikit, anda merana seumur hidup di kemudian hari. Pastikan anda mendapat produk yang asli dan tulen dari kami. Hubungi 013-4062718 (Puan Ayien) untuk pembelian/ maklumat lanjut. Terima kasih.
 
 

No comments:

Post a Comment